Polityka Prywatności
1. SŁOWNICZEK
1.1. Administrator danych osobowych to Fundacja Młodzież Dla Chrystusa Polska z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Traugutta 85/87/18, 50-449 Wrocław, wpisana do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji i Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, prowadzonego
przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000052433, NIP 5212853000.
1.2. Dane osobowe – wszelkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej
do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym – jeśli pozwalają na identyfikację Użytkownika – IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy, dane geolokalizacyjne oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz innych podobnych technologii.
1.3. Polityka Prywatności – niniejsza Polityka prywatności.
1.4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
1.5. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem http://fundacjaunplugged.vot.pl/
1.6. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności Serwisu.
2. REGULACJE OGÓLNE
2.1. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych osób fizycznych takich jak:
2.1.1. osób fizycznych będących darczyńcami lub sponsorami fundacji prowadzonej
przez Administratora lub osób fizycznych występujących w imieniu darczyńców,
2.1.2. klientów i kontrahentów Administratora tj. osób fizycznych, które są dostawcami usług
lub podwykonawcami Administratora,
2.1.3. pracowników i innych osób fizycznych działających na rzecz klientów i kontrahentów Administratora,
2.1.4. osób fizycznych współpracujących zawodowo z Administratorem lub świadczących usługi na rzecz Administratora, w tym wolontariuszy, psychologów, coachów, podwykonawców, prawników, doradców finansowych, księgowych, dostawców usług IT,
2.1.5. użytkowników korzystających lub zamierzających korzystać z Serwisu pod adresem http://fundacjaunplugged.vot.pl/ w zakresie związanym z korzystaniem z przedmiotowego Serwisu.
2.2. Administrator pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od osób fizycznych w ramach działalności statutowej Administratora. Administrator pozyskuje dane osobowe od banków, z danych i informacji zawartych w transakcjach bankowych, w tym z przelewów bankowych realizowanych przez osoby fizyczne na rzecz Administratora. Administrator pozyskuje dane osobowe na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z działalnością statutową, jak również ze źródeł dostępnych publicznie.
2.2.1. Przetwarzanie danych osobowych u Administratora odbywa się w sposób zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i europejskiego, w tym w szczególności w sposób zgodny z RODO.
3. RODZAJE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH
3.1. Współdziałając z osobami fizycznymi, w zależności od rodzaju współpracy oraz jej przedmiotu, Administrator przetwarza dane osobowe tych osób takie jak:
3.1.1. imię i nazwisko / firma,
3.1.2. data urodzenia,
3.1.3. numer PESEL,
3.1.4. telefon kontaktowy,
3.1.5. adres e-mail,
3.1.6. adres miejsca zamieszkania (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
3.1.7. numer NIP,
3.1.8. numer REGON,
3.1.9. numer rachunku bankowego,
3.1.11. numer IP komputera lub innego urządzenia z dostępem do Internetu,
3.1.12. wizerunek uwidoczniony na zdjęciu, filmiku, live streamie, TV.
3.1.13. głos zarejestrowany na filmiku, live streamie, TV, radiu.
3.1.14. kartach, sprawozdaniach, dokumentach z przeprowadzonych terapii,
3.1.15. numer rachunku bankowego,
3.1.16 numer IP komputera lub innego urządzenia z dostępem do Internetu.
3.1.17. dane geolokalizacyjne.
3.2. Podanie danych osobowych z punktu 3.1.16. jest dobrowolne. Osobie fizycznej przysługują określone w Polityce prywatności uprawnienia względem jej danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.3. Dane osobowe wskazane w punkcie 3.1.16 – 3.1.17. pozyskiwane są automatycznie w chwili odwiedzenia Serwisu Administratora. Dane przechowywane są w pliku dziennika na serwerze. Zbierane są ze względów technicznych. Mogą być przetwarzane w powiązaniu z innymi danymi osobowymi jedynie w razie wyrażenia przez osobę fizyczną zgody na przetwarzanie jej danych osobowych.
3.4. Administrator w związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu zastrzega sobie prawo do zbierania danych geolokalizacyjnych, które służą do określania położenia Użytkownika w sytuacjach, w których skorzystanie z określonej funkcji Serwisu wymagać będzie użycia tego typu danych. Serwis informuje Użytkownika o fakcie zbierania danych geolokalizacyjnych podczas instalacji określonych funkcji Serwisu na urządzeniu mobilnym. Serwis nie śledzi, nie zapamiętuje i nie przekazuje na inne serwery danych geolokalizacyjnych Użytkownika w czasie korzystania z Serwisu. Użytkownik może nie wyrazić zgody na zbieranie danych geolokalizacyjnych przed rozpoczęciem korzystania z określonych funkcji Serwisu lub całkowicie wyłączyć usługi geolokalizacyjne w ustawieniach swojego urządzenia. Przypadki, gdy w ramach korzystania z Serwisu może dochodzić do zbierania przez Administratora danych geolokalizacyjnych, zawarte
są w regulaminie Serwisu.
3.5. W przypadku, gdy korzystanie z Serwisu jest możliwie bez konieczności zakładania konta przez Użytkownika, korzystanie z Serwisu nie wymaga podania danych osobowych w formularzu rejestracyjnym. Przetwarzane dane obejmują informacje o korzystaniu z Serwisu.
3.6. W przypadku, gdy w ramach Serwisu dostępne są dodatkowe funkcjonalności,
odpowiednie informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych oraz zakresu przetwarzanych danych, dostępne będą przy ich zbieraniu na potrzeby tych funkcjonalności i opisane w ramach formularzy.
4. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
4.1. Dane osobowe osób fizycznych, użytkowników są przetwarzane przez Administratora w celu prowadzenia działalności statutowej Administratora, w tym m.in. w celu:
4.1.1. pozyskania bądź rozliczenia darowizny, umowy sponsorskiej lub innego wsparcia działalności statutowej Administratora,
4.1.2. zawarcia, realizacji lub rozwiązania umowy, w tym w szczególności w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy,
4.1.3. nawiązywania i utrzymywania bieżących kontaktów z osobami fizycznymi, użytkownikami,
4.1.4. w celach archiwizacyjnych,
4.1.5. rozpatrywania uwag, reklamacji lub roszczeń zgłoszonych przez osoby fizyczne, użytkowników,
4.1.6. wypełnienia prawnych obowiązków ciążących na Administratorze,
4.1.7. upubliczniania profili podopiecznych i ich opiekunów prawnych w tym filmików, zdjęć, nagrań, live streamów z ich udziałem,
4.1.8. zapewnienia dostępu do serwisu,
4.1.9. realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej, 4.1.10. wysyłki newslettera w przypadku elektronicznej wysyłki, pod warunkiem, że Użytkownik wyraził stosowną zgodę na gruncie odrębnych przepisów, a także prowadzenie innego rodzaju działań związanych z działalnością Fundacji Młodzież Dla Chrystusa Polska,
4.1.11. wykrywania i eliminowania nadużyć,
4.1.12. dowodowym, analitycznym, statystycznym, związanym z wewnętrzną działalnością Administratora.
4.2. Dane osobowe osób fizycznych, użytkowników mogą być przetwarzane w celach marketingowych związanych z działalnością statutową Administratora lub w innych celach, na które dana osoba fizyczna, użytkownik wyrazi zgodę.
4.3. Na podstawie danych osobowych osób fizycznych, użytkowników Administrator nie podejmuje decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym ich przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
5. PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
5.1 Podawanie danych osobowych przez osoby fizyczne, użytkowników jest dobrowolne, przy czym w pewnych sytuacjach może być konieczne do korzystania z usług świadczonych przez Administratora.
5.2 Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się na podstawie przepisów prawa, tj. w szczególności, gdy:
5.2.1. jest to niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy;
5.2.2. jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
5.2.3.jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora;
5.3. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora może odbywać się na podstawie zgody wyrażonej przez osobę fizyczną, użytkownika. W takich przypadkach każdej osobie fizycznej, użytkownikowi w każdej chwili przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej wycofaniem, jak również nie wpływa na przetwarzanie danych osobowych na podstawie innej aniżeli zgoda osoby fizycznej.
5.4 Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, o której mowa w punkcie 5.3., we własnym imieniu mogą wyrazić jedynie pełnoletnie osoby fizyczne. W przypadku osób poniżej 18. roku życia, wymagana jest zgoda rodziców lub opiekunów prawnych.
6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
6.1. Dane osobowe osób fizycznych, użytkowników będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, w jakich są one przetwarzane, w tym w szczególności przez okres:
6.1.1. potrzebny do podjęcia działań przed zawarciem umowy, zmierzających do jej zawarcia,
6.1.2. realizacji umowy zawartej z Administratorem oraz okres, w którym osobie fizycznej, użytkownikowi lub Administratorowi przysługują jakiekolwiek uprawnienia lub roszczenia związane z jej wykonaniem, w tym przez okres przedawnienia, 6.1.3. realizacji wymagań ustawowych przewidziany dla realizacji obowiązków wynikających
z przepisów prawa dotyczących obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego, a także z przepisów podatkowych i rachunkowych, 6.1.4. przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych, a w przypadku zgody do czasu realizacji celu zgody lub jej odwołania, w zależności od tego co nastąpi wcześniej,
6.1.5. realizacji innych obowiązków nałożonych prawem na Administratora,
6.2. po upływie okresu przechowywania danych osobowych zostaną one niezwłocznie usunięte przez Administratora, z wyjątkiem danych osobowych przekazanych Administratorowi w celach marketingowych – ich przetwarzanie trwać będzie do czasu wycofania odpowiedniej zgody przez osobę fizyczną i Użytkownika bądź zgłoszenia przez nią sprzeciwu co do przetwarzania tych danych.
7. ŚRODKI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
7.1. Administrator chroni dane osobowe osób fizycznych, użytkowników przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich, jak również zapewnia środki organizacyjne i prawne zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, mające na celu zagwarantowanie poufności danych osobowych osób fizycznych, użytkowników oraz ich wykorzystanie w sposób uniemożliwiający dostęp do tych danych ze strony osób nieuprawnionych.
7.2. Administrator wdraża i stosuje odpowiednie rozwiązania techniczne mające na celu ochronę danych osobowych osób fizycznych, użytkowników. Administrator stosuje najwyższej jakości zabezpieczenia techniczne i informatyczne, oraz zabezpieczenia fizyczne.
8. UPRAWNIENIA OSÓB FIZYCZNYCH I UŻYTKOWNIKÓW ODNOŚNIE DO DANYCH OSOBOWYCH
8.1. Każda osoba fizyczna oraz użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą przetwarzania jej danych osobowych.
8.2. Każda Osoba Fizyczna i użytkownik ma także prawo:
8.2.1. do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, czy jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz informacji o:
celach przetwarzania;
kategoriach danych osobowych;
o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych;
w miarę możliwości – o planowanym okresie przechowywania danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteriach ustalania tego okresu;
prawie do żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego osoby, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania oraz;
wszelkich dostępnych informacjach o źródle pozyskania danych osobowych jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą;
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz istotnych informacjach o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą;
prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
żądaniu od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe; z uwzględnieniem celów przetwarzania;
prawie żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia;
prawie do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
prawie do wniesienia sprzeciwu – z przyczyn związanych z szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych w przypadkach określonych w przepisach;
prawie żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna z poniższych okoliczności:
dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
osoba fizyczna cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
osoba fizyczna wnosi sprzeciw wobec przetwarzania i sprzeciw ten ma oparcie
w obowiązujących przepisach;dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego dziecku zgodnie z obowiązującymi przepisami;
prawie żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, gdy:
osoba fizyczna kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Osoba Fizyczna sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Osobie Fizycznej do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
osoba fizyczna wniosła sprzeciw zgodnie z obowiązującymi przepisami wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora
są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu Osoby Fizycznej;
prawie żądania od Administratora przekazania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, danych osobowych jej dotyczących,
które dostarczyła Administratorowi, oraz przesłania tych danych innemu administratorowi
bez przeszkód ze strony Administratora, jeżeli:
przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy;
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
9. REKLAMACJA
9.1. Reklamacja może być zgłoszona:
9.1.1. w formie pisemnej – na adres siedziby Administratora, tj.: Fundacja Młodzież Dla Chrystusa Polska z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Traugutta 85/87/18, 50-449 Wrocław; 9.1.2 w formie elektronicznej – na adres e-mail: Biuro@mdch.pl
9.2 Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
9.2.1. wskazanie, w jaki sposób doszło do naruszenia ochrony danych osobowych i na czym to naruszenie polega;
9.2.2. wskazanie danych pozwalających na poinformowanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji;
9.3 W przypadku zgłoszenia jednego z żądań określonych w punkcie 8.2, reklamacja powinna zawierać:
9.3.1 treść żądania;
9.3.2 w razie potrzeby – jego uzasadnienie;
9.3.3 wskazanie danych pozwalających na poinformowanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
9.4 Administrator może poprosić zgłaszającego reklamację o przekazanie dodatkowych informacji, jeśli są one niezbędne do rozpatrzenia zgłoszenia lub żądania.
9.5 W przypadku zgłoszenia jednego z żądań określonych w punkcie 8.2, jest ono rozpoznawane zgodnie z postanowieniami dotyczącymi procedury reklamacyjnej. W tym przypadku Administrator może poprosić osobę zgłaszającą żądanie o wykazanie swojej tożsamości w celu zweryfikowania, czy jest ona uprawniona do zgłoszenia tego żądania.
9.6 Reklamacja rozpoznawana jest niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
9.7 W przypadku, gdy reklamacja wymaga przeprowadzenia dodatkowego postępowania, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.
9.8 Zgłaszający może na każdym etapie uzyskać od Administratora informację o stanie rozpoznania swojej reklamacji.
9.9 Niezwłocznie po rozpoznaniu reklamacji Administrator informuje zgłaszającego o sposobie, w jaki została ona rozpatrzona oraz o działaniach, które zostały podjęte w związku ze zgłoszeniem reklamacji.
9.10 Administrator komunikuje się z osobą zgłaszającą reklamację w formie elektronicznej – na podany przez zgłaszającego reklamację adres e-mail. W przypadku niepodania przez zgłaszającego adresu e-mail, Administrator komunikuje się ze zgłaszającym pisemnie.
9.11 Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji oznacza jej uwzględnienie. Jeżeli Administrator nie podejmuje działań w związku z reklamacją osoby fizycznej to niezwłocznie – najpóźniej w terminie miesiąca od otrzymania żądania – Administrator informuje osobę, której dane dotyczą, o powodach niepodjęcia działań oraz o możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem.
9.12 W przypadku ustalenia w wyniku rozpoznania reklamacji, iż doszło do naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator podejmuje działania przewidziane w obowiązujących przepisach
10. PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNE TECHNOLOGIE
10.1. W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie Serwis Administratora używa plików cookes tj. danych informatycznych, w szczególności plików tekstowych zapisywanych przez serwery
na urządzeniu końcowym Użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego.
10.1.2. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownik z tego tytułu może w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w szczególności w taki sposób,
aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej
lub informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje dotyczące zmian ustawień prywatności, dostępne są na stronach tych dostawców.
Efektem takiej zmiany mogą być utrudnienia związane z obsługą Serwisu Administratora.
10.1.3. Informacje zawarte w plikach cookies nie służą Administratorowi do identyfikacji Użytkowników co do zasady. Większość plików cookies to tzw. cookies sesji, które są automatycznie usuwane z dysku twardego po zakończeniu sesji, czyli po wylogowaniu się lub zamknięciu okna przeglądarki. Niektóre z plików cookies pozwalają jednak na identyfikację Użytkownika w trakcie ponownego odwiedzenia strony, ponieważ nie są usuwane w sposób automatyczny.
10.1.4. Administrator stosuje mechanizm plików cookies w celach informacyjnych, lepszego dopasowania wyglądu Serwisu, zbierania anonimowych statystyk w jaki sposób Użytkownicy używają Serwisu, co ma pomóc Administratorowi w optymalizacji działania Serwisu.
10.2. Administrator na swoim Serwisie stosuje następujące pliki cookies:
10.2.1. Plik sesyjny „CMS” – wymagany dla zapewnienie prawidłowego funkcjonowania witryny i jej bezpieczeństwa – przechowywany do czasu zakończenia sesji (zamknięcia przeglądarki);
10.2.2. Pliki opcji „WCAG” – wymagane dla zapewnienia dostępności witryny osobom z niepełnosprawnościami, dotyczące: wielkości czcionki – przechowywany do czasu zakończenia sesji (zamknięcia przeglądarki) oraz wersji kontrastowej – przechowywany przez 3 dni;
10.2.3. Plik „cookieMsg” – wymagany dla zapewnienia prawidłowego wyświetlania witryny (dotyczący komunikatu o plikach cookies) – przechowywany przez miesiąc.
10.2.4. Pliki portalu Facebook – związane z umożliwieniem użytkownikom końcowym serwisu internetowego Fundacji „udostępnienia” wybranych publikacji serwisu internetowego Fundacji bezpośrednio na tym portalu społecznościowym;
10.2.5. Pliki portalu YouTube – związane z wyświetlaniem filmów umieszczonych na serwisie internetowym Fundacji na tym portalu społecznościowym.
10.3. Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi mogą wykorzystywać pliki cookies w różnych celach, które można podzielić na następujące kategorie.
10.3.1. Cookies wymagane, niezbędne do korzystania z serwisu:
a) pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Użytkownika (identyfikator sesji) na czas trwania sesji,
b) uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji,
c) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa,
d) sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych), na czas trwania sesji.
10.3.2. Cookies funkcjonalne, ułatwiające korzystanie z serwisu:
a) trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika na czas trwania sesji lub nieco dłużej,
b) pliki cookies służące do monitorowania ruchu na stronie internetowej, tj. analityki danych – są to pliki wykorzystywane w celu analizy sposobu korzystania z Serwisu przez Użytkownika, do tworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania Serwisu.
10.3.3. Administrator jest współ administratorem danych osobowych zgromadzonych przez pliki cookies w ramach zbierania i przekazywania danych do portali społecznościowych jak Facebook/YouTube/Instagram/…... . Przekazane dane są administrowane ostatecznie wyłącznie przez portale społecznościowe. Administrator nie ma wpływu na sposób, zakres i cele dalszego przetwarzania przekazanych do portali społecznościowych danych. Rola i odpowiedzialność Administratora za stosowanie plików cookies powiązanych z portalami społecznościowymi ograniczona jest wyłącznie do toku pozyskiwania danych oraz ich przekazywania innym współadministratorem.
10.4. Użytkownik może dokonać samodzielnego usunięcia plików cookies ze swojego urządzenia.
W celu wyczyszczenia urządzenia końcowego Użytkownika z plików cookies należy usunąć pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookies. Proces czyszczenia pamięci podręcznej oraz plików cookies należy dokonać w ustawieniach przeglądarki. Ustawienia mogą się różnić w zależności od przeglądarki i jej wersji. Usunięcie plików cookies będzie skutkować usunięciem ustawień Serwisu.
11. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
11.1. Dane osobowe osób fizycznych, Użytkowników mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym Administratorowi usługi niezbędne do realizacji celów przetwarzania, dostawcom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne, organizacyjne, doradcze, prawne, wolontariuszom, psychologom, coachom, innym podwykonawcom (w zakresie realizacji celów statutowych Administratora), podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, organizacjom o podobnym profilu działalności co Administrator celem wymiany doświadczeń, wyników przeprowadzonych badań, zrealizowanych projektów.
11.2. Dane osobowe osób fizycznych, Użytkownika mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11.3. Niektóre rozwiązania techniczne, m.in. wykorzystywane w Serwisie, w określonych sytuacjach faktycznych mogą być dostarczane przez podmioty spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), w tym ze Stanów Zjednoczonych. Dane osobowe osób fizycznych, Użytkowników przekazywane mogą być w takich sytuacjach do państw siedziby dostawców - także na terytorium USA. Do partnerów takich należą m.in. Google oraz Facebook, którzy deklarują zapewnienie odpowiedniego poziomu ochrony przetwarzanych danych osobowych poprzez przyjęcie i stosowanie standardowych klauzul umownych UE w miejsce tzw. Tarczy Prywatności unieważnionej wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) z dnia 16 lipca 2020 r. w sprawie Schrems II (Informacja FB, informacja Google). Rodzaj wykorzystywanych zabezpieczeń analizowany jest pod kątem ryzyk oraz może ulec zmianie w przypadku przyjęcia przez stosowne organy Unii Europejskiej nowych instrumentów prawnych służących zapewnieniu odpowiedniego stopnia bezpieczeństwa danych osobowych przekazywanych poza EOG.
12. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
12.1. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia przetwarzanym przez niego danym osobowym bezpieczeństwa. Dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
12.2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, wobec swoich podwykonawców i innych podmiotów współpracujących po to by dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
13. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI I COOKIES
13.1 Polityka Prywatności obowiązuje od dnia 30.05.2023r.
13.2. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności i Cookies z ważnej przyczyny, w szczególności w przypadku:
13.2.1. konieczności dostosowania Polityki Prywatności i Cookies do przepisów prawa lub decyzji i orzeczeń sądów lub organów władzy publicznej;
13.2.2. zmiany danych, nazw, adresów, numerów identyfikacyjnych, zamieszczonych w Polityce Prywatności i Cookies;
13.2.3 poprawy obsługi osób fizycznych i użytkowników.
13.3. O zmianie Polityki Prywatności i Cookies osoby fizyczne i użytkownicy zostaną poinformowane poprzez komunikat zamieszczony na Serwisie.
13.4. Zmiana Polityki Prywatności i Cookies nie wpływa na przetwarzanie danych osobowych zrealizowane przed dokonaniem tej zmiany.
14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
14.1 Wszelkie zapytania lub kwestie związane z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych należy kierować do Administratora w formie pisemnej, mailowej lub telefonicznej, na poniższe dane:
Fundacja Młodzież dla Chrystusa Polska z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Traugutta 85/87/18, 53-404 Wrocław kontaktowy adres e-mail: Biuro@mdch.pl
telefon kontaktowy: +48 604 554 317
14.2. Administrator może umieszczać na Serwisie odnośniki umożliwiające użytkownikom bezpośrednie przejście na inne strony internetowe. Niniejsza Polityka Prywatności i Cookies
nie obejmuje stron internetowych prowadzonych przez inne podmioty niezależne od Administratora, a Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych przez inne podmioty prowadzące inne strony internetowe.
14.3. W razie wystąpienia sprzeczności niniejszej Polityki Prywatności i Cookies z przepisami powszechnie obowiązującego prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, Administrator podejmuje działania w celu dostosowania Polityki Prywatności i Cookies do wymogów obowiązującego prawa – jednakże nawet w okresie poprzedzającym taką zmianę przepisów Administrator będzie stosował zasady ochrony danych osobowych wynikające z tych przepisów.