REGULAMIN ZAPISÓW NA OBÓZ “NO PROBLEM CAMP - NPC 2025”
REALIZOWANYM PRZEZ FUNDACJĘ MŁODZIEŻ DLA CHRYSTUSA POLSKA
Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
§ 1
DEFINICJE
Fundacja – Fundacja Młodzież Dla Chrystusa Polska z siedzibą we Wrocławiu przy ul. przy ulicy Traugutta nr 85/87, lok. 18, 50-418 Wrocław, wpisaną do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji i Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000052433,NIP 5212853000.
Obóz – obóz realizowany przez Fundację Młodzież Dla Chrystusa Polska
Regulamin – określa kryteria rekrutacji do obozu Fundacji oraz uczestnictwa w obozie.
Dokumenty rekrutacyjne – komplet dokumentów, które należy złożyć w Fundacji w terminie podanym w ogłoszeniu o naborze.
Komisja Rekrutacyjna – Zarząd Fundacji dokonujący oceny dokumentów rekrutacyjnych do obozu oraz kandydatów na uczestników obozu.
Kandydat/ka – osoba w wieku od 14 do 17 lat, zamieszkująca na terenie Polski, która wymaga pomocy z racji problemu z samoizolacją oraz uzależnieniem od smartfonów, gier komputerowych, social mediów oraz o niskiej zdolności komunikacyjnej w społeczeństwie.
Uczestnik obozu – kandydat/ka zakwalifikowany przez Komisję Rekrutacyjną do udziału w obozie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
Dzień przystąpienia do obozu - pierwszy dzień udziału uczestnika obozu w obozie.
§ 2
DOKUMENTY REKRUTACYJNE SKŁADAJĄ SIĘ Z NASTĘPUJĄCYCH ELEMENTÓW:
1. Formularz zapisowy do obozu wraz z załącznikami, który należy przygotować w formie elektronicznej lub wypełnić odręcznie, pismem czytelnym i przedłożyć w formie papierowej do Biura obozu wraz z czytelnym podpisem Kandydata/ki do obozu.
2. Załączniki do formularza zapisowego:
a. Oświadczenie kandydata/tki do obozu;
b. Karta Kwalifikacyjna uczestnika obozu;
c. Wypełniona i podpisana umowa uczestnictwa w obozie
d. Potwierdzenie wpłaty zaliczki oraz opłaty za obozu
§ 3
ZŁOŻENIE DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH.
Proces zapisów będzie trwać w okresie od 21.04.2025 do 30.06.2025
Warunkiem przystąpienia do Obozu jest wypełnienie Formularza zapisowego, podpisanie umowy oraz dokonanie opłaty za obozu w wyznaczonym terminie.
Kandydaci/tki zobowiązani/e są do złożenia prawidłowo wypełnionego i podpisanego Formularza zapisowego (wypełnionego w sposób czytelny, komputerowo lub odręcznie) wraz z wymaganymi załącznikami. Za małoletniego kandydata/kę Dokumenty zapisowe wypełniają oraz podpisują opiekunowie, rodzice, rodzina zastępcza.
Dokumenty zapisowe będą wysłane na maile osób zainteresowanych.
Dokumenty zapisowe można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, lub mailowo na adres mailowy obozu noproblemcamp@gmail.com
Data nadania dokumentów potwierdzona datą stempla pocztowego nie może być wcześniejsza od daty rozpoczęcia naboru, ani późniejsza niż data zakończenia naboru.
Dokumenty zapisowe złożone następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
§ 4
KWALIFIKACJA KANDYDATÓW/EK DO OBOZU.
Na obozu zostanie przyjętych 30-40 osób w wieku od 14 do 17 lat zamieszkujących na terenie Polski, które wymagają pomocy z racji problemu z samoizolacją oraz uzależnieniem od smartfonów, gier komputerowych, social mediów oraz o niskiej zdolności komunikacyjnej w społeczeństwie, lub wyraziły zainteresowanie w wzięciu udziału w obozie, które spełniają warunki uczestnictwa określone w §3, złożyły poprawnie dokumenty zapisowe.
W przypadku niewyłonienia, spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Uczestników/czek obozu, Fundacja zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowego terminu składania formularzy zapisowych.
W procesie rekrutacji powstają listy podstawowe i rezerwowe.
Osoby z listy rezerwowej będą mogły wziąć udział w obozie w przypadku zwolnienia się miejsc na liście podstawowej.
W przypadku braku chętnych na udział w obozie Fundacja zintensyfikuje działania promocyjne.
Fundacja informuje telefonicznie lub mailowo wyłącznie osoby w tym rodziców, opiekunów rodziny zastępcze małoletnich z listy podstawowej, o zakwalifikowaniu się na obóz, które spełniają warunki uczestnictwa określone w §3, złożyły poprawnie dokumenty zapisowe.
§ 5
Fundacja realizuje obóz No Problem Camp - NPC w ramach którego prowadzić będzie:
1. warsztaty rozwojowe – codziennie po 1- 2h
Podczas warsztatów rozwojowych uczestnicy zagłębią się w tematy skupiające się na rozwoju umiejętności miękkich tj:. komunikacja, negocjacji, rozwiązywanie konfliktów, asertywność.
2. wspólna gra tzw.larp w podziale na drużyny trwająca przez cały obóz – codziennie
3. kurs Alpha Youth – codziennie 2h
4.dodatkowe atrakcje - paintball, noc filmowa, wycieczka do Cieszyna, ognisko/grill, gry na świeżym powietrzu itd.
§ 6
Udział w obozie jest płatny w kwocie 1600zł na konto podane podczas zapisów.
Obóz realizowany będzie w Ośrodku H2O w Kiczycach, wynajmowanym przez Fundację, w dniach 23-30.08.2025.
Podczas obozu Uczestnicy/-czki projektu otrzymują materiały szkoleniowe, pełne wyżywienie (śniadanie,obiad, kolacja), wodę , upominki etc.
Zaliczka jest bezzwrotna.
Uczestnicy nie mogą ubiegać się o zwrot kosztów obozu.
§ 7
OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW/CZEK:
Przestrzeganie Regulaminu rekrutacji do obozu.
Przynoszenia na zajęcia otrzymanych materiałów dydaktycznych, szkoleniowych.
Potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, zaświadczeń, certyfikatów, cateringu, poczęstunku.
Korzystania z powierzonych mu urządzeń zgodnie z instrukcją obsługi.
Zachowania zgodnie z zasadami współżycia społecznego, zgodnego z ogólnymi normami moralnymi etycznymi w stosunku do osób realizujących projekt, Fundacji, współuczestników/czek obozu, innych osób.
Nie wnoszenia na miejsce spotkania napojów wysokoprocentowych oraz innych używek.
Nie używania telefonów komórkowych podczas obozu, chyba że do kontaktu z opiekunem prawnym lub po uzgodnieniu z opiekunem obozu.
Wyrażenie zgody na wykorzystanie i rozpowszechnianie wizerunku, na przetwarzanie danych osobowych, regulacje umowy na udział w obozie, polityki prywatności, cookies.
§ 9
Uczestnik/ka obozu może zrezygnować z udziału w obozie tylko przed obozem z powodu sytuacji nieprzewidzianych życiowych tj. choroba, sprawy nagłe rodzinne, inne komplikacje. Jest proszony również o wcześniejsze poinformowanie pisemne/mailowe o zdarzeniu organizatorów obozu.
Fundacja zastrzega sobie prawo do skreślenia Uczestnika/czki z listy uczestników obozu
w przypadku naruszenia przez niego niniejszego Regulaminu oraz zasad współżycia społecznego
w szczególności w przypadku naruszenia nietykalności cielesnej innego słuchacza, lektora lub pracownika obozu, udowodnionego aktu kradzieży lub szczególnego wandalizmu.W przypadku rezygnacji lub skreślenia Uczestnika/czki z listy osób zakwalifikowanych
do udziału w obozie, jego miejsce zajmie pierwsza osoba z listy rezerwowej.
§ 10
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajduje umowa na udział w obozie.
Fundacja zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w Regulaminie, o czym informuje niezwłocznie Uczestników obozu, jednakże wszelkie zmiany niniejszego regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.04.2025 i obowiązuje w całym okresie aż zakończy się obóz.
§ 11
RODO:
Administratorem danych osobowych uczestnika obozu jest Fundacja.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zapisów niniejszej umowy.
Uczestnikowi obozu przysługuje prawo do kontroli procesów przetwarzania jego danych, w tym do ich poprawiania i aktualizowania.
Dane osobowe są objęte ochroną prawną zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w skrócie RODO.
Uczestnik obozu ma prawo w dowolnym momencie do wycofania wyrażonej zgody kontaktując się z Administratorem pod adresem Fundacji lub z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: noproblemcamp@gmail.com
Uczestnik obozu ma prawo do żądania od Administratora dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W razie uchybień w przetwarzaniu danych osobowych mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.